Ogółem już jest w porządku, kłótnia ok, gorzej z uwagaą, kit ... mówi się trudno. Cóś mogę powiedzieć w moim życiu raczej nie dzieje sie nic ciekawego oprócz tego że środa jest moja ! ♥ mam nadzieję na coś... A tak wgl u nas za tydzień ferie ! ;o
Zero planów z wyjątkiem tańców chyba... i tak weekendy rządzą. ale pewnei bd to co zwykle do południa plaza później piwnica. może jakaś nocka w ferie ? mmmmm kurde fajnei by było. ! :D Ale ja dzikie rozkminy robię bez kitu x.x Chyab pójdę spać bo ze mną źle się dzieje... ale jest dopiero 21 a jutro na 10 <3 Kocham Francuzów że do nas przyjechali :D Hmmm co ja robię ? gg, fejs, muza standard potrzebuję czegoś szalonego. Nie chce rutyny. ooo wiem... pójde do kościoła. łoo kurde ale to szalone, zajebiście.
Dobranoc.
poniedziałek, 6 lutego 2012
masakra
No to biście. Dzień jest już zajebisty kłótnia z przyjaciółką o to że koleś zrozumiał coś inaczej a ja coś innego napisałam. OMG, uwaga za przełykanie śliny ew. za to że ktoś inny niż ja jadł paluszki. świeeeeetnie. I kara. Czy nie mógł mi ten dzień dostarczyć czegoś miłego? tak jak sobota była mega tak poniedziałek wszystko zjebał....
Ja nie wyrobię...
Ja nie wyrobię...
niedziela, 5 lutego 2012
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)
